Hvis noget er fejlagtigt med din vare, så beder vi dig reklamere varen til os så snart som muligt.
Sådan laver du en reklamation hos Bodystore:
- For at reklamere en eller flere varer skal du registrere en reklamation ved at logge ind på din konto og vælge ”Bestillinger”.
- Vælg aktuel ordre og klik videre på ”Skab en retur/reklamation”.
- Registrer den eller de varer som reklameres.
- Vælg årsag og udfyld de obligatoriske felter.
- Du modtager en bekræftigelse, når din reklamation er registreret.
- Når vi har håndteret og godkendt din reklamation, kommer vi snarest muligt til at sende den reklamerede vare til dig.
- Hvis du ikke har registreret en konto hos Bodystore, kan du via ”Bestillinger & retur” registrere din retur. Angiv ordrenummer og postnummer for at registrere din reklamation.
Når vi har kontrolleret og godkendt reklamationen sender vi dig naturligvis den reklamerede vare så hurtigt som muligt.