Hvis du mangler en eller flere varer i din pakke, kan du helt enkelt oprette en reklamation ved at følge nedenstående trin. Kontrollér først, at du er blevet debiteret for varen, inden du reklamerer. Hvis en vare er i restordre og derfor ikke er blevet sendt med din ordre, vil din reklamation blive nægtet.
For at reklamere en eller flere varer skal du anvende vores digitale returformular.
- Angiv ordrenummeret og dne e-mailadresse du angav ved købet.
- Markér det eller de produkt(er) på din ordre som er aktuelle for denne reklamation
- Vælg type af retur ”reklamation” og angiv ”årsag til reklamation”
- Modtog du noget andet i pakken end det du bestilte? Glem ikke at skrive det fritekstfeltet! Noter også hvis din pakke var beskadiget ved modtagelse. Udfør derefter registreringen.
- Så snart vi håndterer din reklamation, sendes den manglende vare til dig.
- Kontakt kundeservice, hvis du har spørgsmål eller ønsker hjælp til at registrere din reklamation.
Hvis vi behøber yderligere information fra dig inden vi kan håndterer sagen, kontakter vi dig hurtigst muligt.