Hvis du har modtaget en eller flere forkert(e) varer, kan du helt enkelt oprette en reklamation ved at følge nedenstående trin. Kontrollér først, at du er blevet debiteret for varen, inden du reklamerer.
For at reklamere en eller flere varer skal du anvende vores digitale returformular.
- Angiv ordrenummeret og den e-mailadresse du angav ved købet.
- Markér det eller de produkt(er) på din ordre som er aktuelle for denne reklamation
- Vælg type af retur ”reklamation” og angiv ”årsag til reklamation”
- For bedre og hurtigere håndtering, bedes du notere i fritekstfeltet, hvilke(t) produkt(er) der blev fejlleveret til dig.
- Noter også i fritekstfeltet, hvis din pakke var beskadiget ved modtagelse. Udfør derefter registreringen.
- Så snart vi håndterer din reklamation, sendes den manglende vare til dig.
- Det eneste du skal gøre er, at printe retursedlen, sætte den på pakken og returnere den/de fejlleverede varer. (OBS! sæt ikke retursedlen direkte på produktet eller dets original indpakning).
- Kontakt kundeservice, hvis du har spørgsmål eller ønsker hjælp til at registrere din reklamation.
Vi anbefaler dig, at aflevere den fejlleverede pakke i forbindelse med afhæntning af erstatningsvaren.
Hvis ikke vi modtager den reklamerede vare indenfor 10 hverdage, forbeholder vi og retten til at debitere dig for den.