Hvis noget er fejlagtigt med din vare, så beder vi dig reklamere varen til os så snart som muligt samt at sende varen tilbage. Det er nødvendigt, at du sender varen tilbage, så vi kan godkende din reklamation. Vi forbeholder os retten til at debitere for varer, som ikke returneres.
Sådan laver du en reklamation hos Bodystore:
- For at reklamere en eller flere varer skal du registrere en reklamation ved at logge ind på din konto og vælge ”Bestillinger”.
- Vælg aktuel ordre og klik videre på ”Skab en retur/reklamation”.
- Registrer den eller de varer som reklameres.
- Vælg årsag og udfyld de obligatoriske felter.
- Du modtager en bekræftigelse, når din reklamation er registreret.
- Når vi har håndteret og godkendt din reklamation, kommer vi snarest muligt til at sende den reklamerede vare til dig.
- Hvis noget er fejlagtigt leveret til dig, bliver der skabt et link til udprint af en returseddel, som findes gemt under din konto –> ”retur”, klik derefter på ”Vis” for at komme videre til linket.
- Hvis du ikke har registreret en konto hos Bodystore, kan du via ”Bestillinger & retur” registrere din retur. Angiv ordrenummer og postnummer for at registrere din reklamation.
Vær opmærksom på at det skadede produkt altid skal returneres til os.
Det er altid en god idé at sende billeder af det skadede produkt til info@bodystore.dk