Hvis du har modtaget et eeller flere beskdigede produkt(er) i din pakke, kan du helt enkelt registrere en reklamation ved at følge nedenstående trin.
- Angiv ordrenummeret og dne e-mailadresse du angav ved købet.
- Markér det eller de produkt(er) på din ordre som er aktuelle for denne reklamation
- Vælg type af retur ”reklamation” og angiv ”årsag til reklamation”
- Du kan enkelt og med fordel sende billeder som grundlag for din reklamation til os fra returformularen (der åbnes et nyt vindue). Angiv gerne dit ordrenummer i e-mailen også.
- For bedre og hurtigere håndtering, bedes du notere i fritekstfeltet, hvilke(t) produkt(er) der blev fejlleveret til dig.
- Det eneste du skal gøre er, at printe retursedlen, sætte den på pakken og returnere den/de fejlleverede varer. (OBS! sæt ikke retursedlen direkte på produktet eller dets original indpakning).
- Noter også i fritekstfeltet, hvis din pakke var beskadiget ved modtagelse. Udfør derefter registreringen.
- Så snart vi håndterer din reklamation, sendes der en erstataningsvare til dig.
- Kontakt kundeservice, hvis du har spørgsmål eller ønsker hjælp til at registrere din reklamation.
Hvis ikke vi modtager den reklamerede vare indenfor 10 hverdage, forbeholder vi og retten til at debitere dig for den.
TIPS! Send gerne billeder af det beskadigede produkt til vores kundeservice på info@bodystore.dk