Pakker som ikke hentes på posthuset falder ikke inden for rammen gældende fortrydelsesret eller gratis returnering.
Din pakke skal hentes på posthuset først og returneret til os bagefter.
Du starter med at logge ind på ”Min side”.
- For at returnere en eller flere varer, skal du registrere din retur ved at logge ind på din konto og vælge ”Ordrer”.
- Vælg aktuel ordre og klik videre på ”Reklamation” eller ”Returnering”.
- Registrer den eller de varer som du ønsker at returnere.
- Når du har registreret din retur, får du et link med din returseddel, som du kan printe. Retursedlen findes gemt under din konto –> ”mine returneringer”, klik derefter på ”Vis” for at komme videre til linket hvorfra du kan printe din returseddel. Det eneste du behøver, at gøre er at skrive din returseddel ud.
- Hvis du ønsker at bytte din vare, får du et link efter, at du har registreret, som du kan anvende til at lave din bytteordre.
- Sæt retursedlen på pakken og indlever hos dit nærmeste postbud.
- Når vi har taget imod og registreret dine returnerede varer, vil der ske en tilbagebetaling/kreditering af faktura. Bodystore står for fragtomkostningerne af din retur/bytte. Bodystore har ingen mulighed for efterfølgende at erstatte omkostningerne for returomkostninger.
- Hvis du ikke har en registreret konto hos Bodystore kan du via ”Bestillinger & retur” registrere din retur. Angiv ordrenummer og postnummer for at registrere din retur.