Hvis noget er fejlagtigt med din vare, beder vi dig reklamere over varen til os hurtigst muligt samt returnere varen. Det er nødvendigt, at du sender produktet retur til hos, så vi kan behandle og godkende din reklamation.
For at reklamere en eller flere varer skal du anvende vores digitale returformular.
- Angiv ordrenummeret og den e-mailadresse du angav ved købet.
- Markér det eller de produkt(er) på din ordre som er aktuelle for denne reklamation
- Vælg type af retur ”reklamation” og angiv ”årsag til reklamation”
- For bedre og hurtigere håndtering, bedes du notere i fritekstfeltet, hvilke(t) produkt(er) der blev fejlleveret til dig.
- Noter også i fritekstfeltet, hvis din pakke var beskadiget ved modtagelse. Udfør derefter registreringen.
- Så snart vi håndterer din reklamation, sendes den manglende vare til dig.
- Det eneste du skal gøre er, at printe retursedlen, sætte den på pakken og returnere den/de fejlleverede varer. (OBS! sæt ikke retursedlen direkte på produktet eller dets original indpakning).
- Kontakt kundeservice, hvis du har spørgsmål eller ønsker hjælp til at registrere din reklamation.
Hvis ikke vi modtager den reklamerede vare indenfor 10 hverdage, forbeholder vi og retten til at debitere dig for den.